April 09, 2012

ARTICLE BY ME .

 Dokonalosť/  Perfection


First of all I´d like to sorry to my foreign followers because this post will be writen in Slovakia. 
Takže, keďže mojím snom je byť budúcou novinárkou, žurnalistkou, musím sa pomaly začať zdokonaľovať a písať články na blogu je dobrý spôsob.
Určite sa už veľa z Vás spýtalo v čom spočíva dokonalosť človeka ?
Všetci máme odlišný názor. Jedni hovoria, je to vo vkuse, vo výzore, v prejave, v úsmeve či dokonca niekto Vás možno súdi podľa Vášho partnera. Keby som hovorila, že nikdy neposudzujem človeka len podľa výzoru, určite by som klamala. Predstavte si len ráno, keď cestujete v autobuse a máte možnosť sadnúť si vedľa krásnej, navoňanej upravenej dámy alebo ku špinavému bezdomovcovi. Je asi zbytočné hovoriť, koho si vyberiem. Možno to bude znieť ako klišé ale naozaj sa snažím nesúdiť ľudí len podľa výzoru(aj keď to niekedy nejde) Keď listujem rôzne magazíny, fashion časopisy a vidím tie dokonalé modelky, ktoré sa každý deň týrajú v posilňovni len preto, aby boli za dokonalé. Viem, že je to ich náplň práce a musia byť stále vo forme, aby boli úspešné ale naozaj v tomto spočíva ženská dokonalosť? V 60 cm páse? Alebo keď pozerám moju obľúbenú fashion stanicu a tam hovorí nejaký fešný mladík, že má na sebe tričko z novej kolekcie Lanvin, a to tričko je sivé, otrhané a vyzerá ako zo secondhandu za 30 centov. Áno, kvalita je možno super ale pochybujem, že by si niekto možno všimol rozdiel medzi tým tričkom zo ,,sekáču´´ a z kolekcie Lanvin.
Nie je to zvláštne? Ja milujem módu, neodsudzujem ju, len si myslím, že niekedy sú ľudia dokonalejší keď nosia niečo ,,nedokonalejšie´´. Veď keby bol každý človek na zemi krásny, každodenne stopercentne upravený bola by to príliš nuda, že?
Preto si asi nabudúce vyberiem toho bezdomovca, aby som si mohla viac vážiť to, čo mám.
Ďakujem.

3 comments:

  1. Och.. :< i don't understand :<
    Can u follow me? I'll follow you back :)

    ReplyDelete
  2. To je super článok! Úplne s tebou súhlasím :))

    ReplyDelete
  3. It looks good! used the translator and cool :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete

Hi my followers! I love to read your comments and opinions because you inspire me in everything. Thank you so much :)
Kisses
Báš